Dla kogo mini-strony www?

Mini-strona www – to prosta i skuteczna forma reklamy szczególnie dla małych przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w sieci i tam reklamować swoje produkty i usługi. Wedle statystyk w Polsce najwięcej jest właśnie małych przedsiębiorstw, które nie zawsze potrafią rozreklamować swoją ofertę. Mini-strona www to doskonały pomysł na stworzenie wizytówki własnej firmy  w internecie oraz znakomity sposób na pozyskiwanie nowych klientów.

Mini-strona www wygląda jak klasyczna witryna internetowa z tą różnicą, że posiada ona maksymalnie tylko 3 podstrony. Jej celem jest przekazanie podstawowych i najważniejszych informacji o produktach i usługach danego przedsiębiorstwa. Mini-strona pełni funkcję wizytówki – przekazuje naprawdę najważniejsze informacje o prowadzonej działalności, wachlarz usług, które oferuje się klientom, możliwość i formy kontaktu z przedsiębiorstwem i stanowi doskonałe narzędzie reklamy internetowej. Nieskomplikowany układ mini-strony sprawia, iż klienci uzyskują rzetelne informacje, a przy tym doskonale dociera ona nawet do tych klientów, którzy nie poruszają się bardzo swobodnie po internecie. Bardzo istotna jest również strona graficzna mini-strony. Najlepszy efekt dają mini-strony, których logo oraz szata graficzna odzwierciedlają logo i kolorystykę wszelkich informacji o danym przedsiębiorstwie, które klient znajdzie w internecie, na ulotkach i gazetkach reklamowych itp. Samo zapamiętanie logo firmy i ujrzenie go ponownie w innym miejscu sprawia, iż klient identyfikuje już przedsiębiorstwo, nie jest już ono dla niego anonimowe i łatwiej w ten sposób zyskać nowych klientów.

Kluczem do sukcesu mini-strony jest rzetelna i konkretna informacja – potencjalny klient ma otrzymać konkretne, skondensowane dane o przedsiębiorstwie i jego ofercie. Potencjalny klient nie zagości dłużej na naszej mini-stronie jeśli nie uzyska z niej rzetelnych, wartościowych informacji. Mini-strona może dotyczyć nie całego przedsiębiorstwa, ale np. poszczególnych jego gałęzi czy nawet produktów. Podstawowym zamiarem przy tworzeniu mini-stron jest ukierunkowanie na sprzedaż konkretnych produktów lub usług. Tworzenie mini-stron i reklamowanie się przy ich pomocy w internecie jest najkorzystniejsze dla przedsiębiorstw, które prowadzą sprzedaż swych usług i produktów także poza internetem. Koszt wykonania mini-strony nie jest wysoki, osobno opłaca się hosting.